Berrakalin o aydaki çocuğa çikolata 🤦♀️🤦♀️ Yapmayın etmeyin bişe olmaz diye vermeyin paketli şeyleri çocuklara ilerde obezite şeker hastalıklarını tetikliyor hiç bişey olmasa içinde onlarca katkı maddesi var. Olabildiğince sağlıklı besleyelim ilerde arkadaşlarından vs görüp isticek ama kaç yaşına kadar olsada olabildiğince uzak tutalım ne kadar uzak o kadar kâr emin olun