gzd65 2 buçuk aylık bebişim için telsiz arayışı icerisindeyim.Kullananlar memnun olduklari marka ve modelleri yazabilir mi? Kameralı olmasına gerek var mı sizce?
Besteee gzd65 bence kameralı alsan daha iyi bebekken çok sıkıntı değil ama. Dönmeye kalkmaya basladıklarında ağlamadan kalkıp oturtabiliyorlar o yüzden görmek daha iyi ben bebevo vm901 gibi bi modeldi onu kullanıyorum hem fiyatı uygundu hemde görüntü ses çok iyi tavsiye ederim
Besteee gzd65 çekim eğer evin çok devasa değilse sıkıntı olmaz gayet başarılı şarjı 3 saat belki biraz daha fazla gidiyor gece şarjda takılınkullanıyorum
Yaren2901 xiaomi mijia smart home 360 kullanıyoruz ben memnunum şahsen telefonum açık değilken bile her hareketinde ve her ses algıladığında telefonuma bildirim geliyo ve hareket ettigi saniyeyi otomatik kayda alıyo👌