Deletedmom310 oğlum 4.5 aylık biz annemlerin bahçede olan meyvelerden kavanoz maması şeklinde mamalar hazırladık kış için. Armut, kayısı şeftali den. Kendi sularında şekersiz hafif kaynatıp kevgirden geçirip (blendr onerılmıyor) kaynar sudan geçirdiğimiz kavanoz ve kaynattıgımız kavanoz kapaklarıyla sıcak sıcak kapattık konserve mantıgıyla. Kışın meyve vereceğim zamanlarda yoğurtla karıştırıp verebilirim, sade verebilirim meyve öğününde, ya da irmikli muhallebi tarzı yaptığımda içine karıştırabılrıımm tatlandırıcı olarak diye düşündüm :)