Hepinize merhabalar,
Kızlar bebeğim 6 ay 10gunlık ve 1 haftadır meme reddi sorunumuz var. 3 aylık olduğundan beri çalışıyorum. Biberon anne göğsüne uyumlu kullandım .1 hafta içinde zorlayarak ten teması yaparak birlikte dus alarak 2 3 gün gecelerı emzırebıldım. Dün tekrar başladı. Memeye yaklasmıyo bile çok ağlıyor. Diş çıkardığı için bu dönem geçici mi olur yoksa bırakacakmı. Aranızda böyle birşey yaşayan var mı?