Bizim kız 4 ay 18 günlük.
Hani ek gıda da tadımlığa başlama süreci vardır ya. Kimisi diyorki daha bebeğin 4 aylık 5 olmadı kimisi diyor 5 aylık anlayamıyorum, Sahi biz kaç aylığız😂ay gülüyorum da yazarken.
Tadımlık başlamak dogru mu, ne sekilde başlamak gerekir