SinemTvl lvn1221 oda sıcaklığında ise ısıtmaya gerek yok, ama dolaptan çıkıyorsa sıcak su dolu bir kaba cam biberondan sütü koyup ısıtıyorsunuz ısıya direk bırakılmıyor
Mrv-hmz lvn1221 canım buzluktan çıkardığında normal musluk suyunda çöz. Sonra biberona koy ve sıcak suyun içinde ılısın. Ocakta ısıtma sakın
Busranehirmila lvn1221 biraz ılıtmanız daha iyi olur oda sıcaklığında durup bekledikten sonra bileğimde denemiştim bana soğuk gelmişti. Soğuk da gaz yaparmış büyüklerimiz öyle der ne kadar doğru bilinmez ama riske girmeye gerek yok ☺️
sed süt ısıtıcı almistim ben onda ılıtıyorum. Ilık oldugunda bebegim daha iyi iciyor. tavsiyem ılıtmaniz