Merhaba, üç çocuk annesiyim ilk iki çocuğumda meme ucu yaralarım yüzünden hayata ve emzirmeye küsmüştüm. Lansinohlar hametanlar bepantenler asla kâr etmemişti göğüs kalkanını ve pedlerini de kullanamamıştım. Şubat ayında bebeğim oldu ve halam bu gümüş kalkanlardan hediye gönderdi başlarda pek inanmadan kullandım ama sonra farkettim ki yara olsa da ilerlemiyor ve gerilip kurumuyor daha az canım yanıyor. Hemen alın ben halama çok dua ettim inşallah sizin de işinize yarar. Bir de internetten doktorum programı emzirme bölümünü mutlaka izleyin çok faydalı bilgiler veriyor ve yönlendiriyor bu sayede doğru bir emzirme nasıl olur çok iyi anlıyorsunuz. Geçmiş olsun✋🏻