Kiz_annesi her bebeğin kendine özgü bir rutini var kimseye aldırış etmeyin bence. Oğlum 5 aylık şuanda ve 2 aylıktan beri beslenme reddi oluyor ara ara meme mama almıyor dönemsel. Mama zaten iciremiyorm öğürüyor. Kilo alımı gayet güzel herşeye rağmen ve sağlıklı. Ben de süre tutmuyorum. emzirmeyi teklif ediyorm baktim almıyor zorlamiyorm kendi istediği zaman emiyor. Bazen bir saatte bir bazen 3 değişiyor