Bebeğim iki gündür hasta bazen öksürüyor burnu hafif tıkalı ve ateşi bazen 37′den yukarı oluyor. Çok halsiz ve mutsuz😔 ek gıdaya geçme zamanına denk geldi. Ek gıdaya yoğurtla geçiş yapacaktım . Sizce geçelim mi yoksa hastalığının geçmesini mi bekleyeyim😔