Gokbayes2018 benim kızımınkide 14.günde düştü ama biz hastaneden geldikten 1 gün sonra yıkamıştık.Doktorumuz çıkarken bizede göbeği düşene kadar yıkamayın dedi ama annem, ablam olmaz öyle şey biz hepimiz yıkadık yıkanır çocuk dediler ve ikisi bir yıkadılar 😁 göbeği nemli bırakmadıktan sonra sorun olmuyor diye biliyorum