limoncicegi59 Arkadaşlar ayırt edemedim sizde bir bakar mısın saçının altından görüyordum ama traş ettikten sonra farkettim siZce doğum lekesi mi isilik mi https://hizliresim.com/hlM6SI
GramPozitifBakteri limoncicegi59 doğum lekesi sanırım kızımın da var ensesine doğru doğduğundan beri yani soğukta olsa sıcakta olsa duruyo hep
Hulyaaydn57 limoncicegi59 bizdede var cnm ayni şekilde ayni yerinde bildgm kadarıyla cogunlukta var..
Kerevizkafa limoncicegi59 diş çıkarma dönemine girerken ense kızarabiliyor eğer 3 6 ay cıvarındaysa ondanda olabilir
limoncicegi59 nilveannesi evet onu farkettiğim için tereddütte kaldım ara ara aZalıp artıyor ☺️ Ne aşermişiz acaba
Kerevizkafa limoncicegi59 benim oğlum saçsızdı zaten o yüzden eskiden yoktu sonradan oldu farkedince doktora gittiğimizde sorduk diş çıkarma döneminden dolayı olduğunu söyledin
limoncicegi59 Kerevizkafa aaaa bana hep kayınvalidem doğum lekesi dedi bende pek inanamadım belki de diş çıkarmadan dolayı teşekkürler 🥰
Kerevizkafa limoncicegi59 bizde alerji falan sandıkta diş çıkarırken oluyomuş hatta sonra internettende bakınca gördük kulak çekiştirme ensede kızarıklık falan yazıyormuş☺🙏 sabır diliyorum size 😂😂 çıkaramadk gitti biz
Hunilianne limoncicegi59 sogum lekesi melek öpücüğü veya leylek ısırığı deniliyor galiba. Benim kızda da var
Domino benim oglum da da vardi dogudugundan beri doktor onemli bisey degil 1 yasinda kaybolur ama 1 yasindan sonra gecmezse cildiyeye gotur dedi sukur geçti