Bizim prenseste 10 aylık tam 3 aydır koltuklara tutunup yürüyor ama ne biz yürütünce kabul ediyor ne 1 kere yürütece binmeyi kabul etti bugün dışarıda 1 adım attırayım dedim sinirlendi hanfendi aslında çokta hareketli 1 saniye yerinde durmaz ama sevmiyor yürümeyi