Merhabalar kızlar.
Kızım 21 günlük, ve çok kusuyor. Bazen ayran gibi oluk oluk bazen de ekşimik gibi. Sıkıntı olan şu sürekli meme emmek istiyor emziriyorum sonra gazını çıkarayım derken kusuyor. Ya da yan yatırıp koyuyorum yine kusuyor. Bu normal mi ya