meltemustafaras 11 gün oldu sezaryan olalı bugün oğlumu dr götürdük biraz yürüdüm bide batıyo şimdide ne kadar sürede acısı bitiyo bilgilendirir misiniz acaba
YDE meltemustafaras kişiden kişiye göre değişiyor bence. Benim sezaryenden çok kısa bir süre sonra (1 hafta-10 gün) ne ağrım ne acım kalmamıştı. Bir kere de sızladığını bilmem 🤷🏼♀️
Pelo_00 meltemustafaras Çok normal maalesef hemen iyileşmiyor. Ben sezaryen olalı 3 ay oldu ara ara hala batma hissi duyuyorum tabi ilk zamanlar gibi değil.
gamzeoguz3 Dış dikişler çabuk iyi olsada iç dikişler maleaefki kolay iyileşmiyor yaklaşık 3 ay hafif hafif ye olsa ağrı yaşıyorsunuz ama şuandaki kadar hissetmezsiniz git gide azalıyor 🙏🏻
meltemustafaras gamzeoguz3 Oyy 3 ay azda değilmiş canık napalım olsun sadece sol tarafımda oluyor batma çekicez artık
anneadayi Yarın 40 oluyoruz hala içerde arada batma ya da bir rahatsızlık hissediyorum kuzenimin 3 ay oldu sezeryan olalı hala hissediyorum diyor 🤷🏻♀️ Ömür boyu peşimizde sezeryanın izleri 😪
meltemustafaras anneadayi Aynen öylr mecbur acil olduğu için oldum sezeryan hiç isteyodum ama nasip kısmet
anneadayi meltemustafaras benimde normal doğum olmadı kordon dolanmış bebeğime çok az bir kilo ile doğdu ıkındım ıkındım çıkaramadım kordondan dolayı sonrasında da acil sezeryana alındımm, herşey nasip kısmett 😊
simgeelam bende sezeryan oldum 3.gun aglamistim acıdan karsidan karsiya zor yuruyordum gecse bile hep bi batma agri oluyor 5ay oldu simdi gecti 1sene kadar iglesiyormus ic dikisler yinede cok agar bisey kaldirma demisti doktorum