Esrabaybgn biz de dün şöyle bir şey yaşadık. Mama sandalyesi baktık Joie marka , önünde 300 tl diyor. Bu rengi yok başka rengi var dediler beğendik aldık. Kasaya geldik eşim direk ödeme yapmış. Bana fazla geldi ödeme. Hemen baktım 450 tl ödeme alınmış. İkizlerim var iki tane aldık 900 tl yani. Neymiş o model teşhirmiş yalnızca o 300müş. Napalım kardeşim dedik öneren de sizsiniz bu da 300 dediniz. İade istedik banka kartından nakit çekildi aynı gün iade olmuyor dediler. Bebekler de durmuyordu. Biz size %40 indirim yapalım personel indirimlerini kullanalım iki kişi dediler. Kalan parayı da hediye çeki olarak verdiler. Hadi lanet şeytana dedik aldık ama sinir oldum yani.