Ben daha bugün gittim doktora , benim oğlumda 4 aylık , kulağıyla çok oynuyor Kıpkırmızı oluyor , yer yer kanatıyor , doktora sordum , kulak akıntısı bu dönemde olur , akıntı kaşıntı yapar dedi , ondan ondan olabilir ve kulağın kuru kalması da kaşıntı yapar dedi , kulağı bepantol sürerek nemlendir dedi, oğlumun kulağını da muayene etti , öyle iltihap filan da yokmuş ,eğer ağrı ateş gibi bir durum yoksa bebek huzursuz değilse problem yoktur dedi , benim ki de ya emerken ya da uykudayken oynuyor