Rrabis12 Ben birkaç günlükken verdim, hemen aldı. Sadece uykuya dalması için kullanıyorum, uyandığında emzik aramıyor ama onu bile nasıl bıraktıracağımı düşünüyorum. Bugünkü aklım olsa dişimi sıkar hiç alıştırmazdım emziğe. Şu an 14 aylık, artık yavaş yavaş kullanmayı bırakması lazım.