Arifeeee Kızlar sıcaktan uyuyamayan bebekleriniz icin ne yapıyorsunuz ? Gün icinde klima altında yatiriyordum ama gece gelemiyor klimaya. Hasta oldu. Klimasız da çok sık uyanıyor ne yapacağımı şaşırdım.
yigitalpinannesiii Arifeeee valla klimasız uyumuyor zibinla yatsa dahi nem mahvediyor 7 24 klima acik
Sule77 Arifeeee benim bebeğim kesintisiz uyurdu 6 aya girecek 1 aydır sıcaktan uyuyamıyor aaat başı kalkmaya başladı birde diş geldi üstüne bende zombi gibiyim 😭
Bgmyzc Arifeeee benim bebeğim 3.5 aylık evin bütün camları açık tek zıbınla uyutuyorum odada kuvetimiz var sürekli su var içinde suya sokup oynatıyorum terasa havuz koydum sayesinde bende giriyorum😃yani sudan pek çıkmıyoruz o yüzden rahatlıyor çok şükür
Arifeeee yigitalpinannesiii üzerini çok sık açıyor sizin bebeğinizde öyle mi gece uyuduğum için takip edemiyorum haliyle.
Mom9 Balkon kapısı tamamen açık zıbınla uyuyo sabaha kadar gündüzleri de perdeler hep kapalı çok ısı almasın diye.
yigitalpinannesiii Arifeeee evet o yuzden kalın giydiriyorum nasıl anlatsam bilmiyorum üstüne orttugum şeyin iki ürünü yatak altına sikistiriyorum
Arifeeee Sule77 Benim bebeğim 5 aylık gece sadece bir kere uyanirdi şimdi ise bir saatte 3 kere uyanıyor kafayı yicem
Arifeeee miracinnannesii Ben değil canım bebeğim uyumuyor. Bebeğim izin verse ben sıcak falan dinlemeyecek durumdayım.
bizimgofret yigitalpinannesiii ben muslin örtüyü direkt govdesine doluyorum yataga sıkıştırinca aciyor çünkü. Bildiğiniz bebegi dürüm gibi yapıyorum gece acamiyor o yüzden 😅
yigitalpinannesiii Arifeeee evet çorap ve pijama içerisinde 23 24 dereceye sabitliyoruz uyuyor miş gibi
Arifeeee bizimgofret Benimki de açıyor bende örtüsünün üzerine kenarlara yastık koyuyorum ağırlık yapsın diye ama tekmeleye tekmeleye onu da hallediyor 😃
mikelenjelo35 Arifeeee klimayı uykuya alıp odanin en ücra köşesine yatırıyorum.baska türlü uyumuyor agliyor
bizimgofret yigitalpinannesiii kollarinin altindan sar canim kollari serbest olunca aglamaz bir de belden asagisida serbest olsun rahat dönelesin yatakta😅