Sweett Mrb kızlar şimdi 2aylık aşısından geliyoruz Kilosuna bakıldı sağlık ocağında 5590 kg çıktı boyu da 56cm eh iyi gibi falan yaptı nasıl yani iyi değil mi dedim iyi iyi dedi ama aklıma takıldı iyi değil mi kilosu sizce
GizemZz37 Sweett masallah bence cok cok iyi benim bebegim 4 aylik 5740 kg 60 cm dogum kilosu 2350 idi
edaayy Sweett 2 aylık bebek sonuçta bence kilosu iyi benimde oğlum 2 aylık kilosu hemen hemen aynı doktorumuz iyi dedi
Sweett Mom095 3400 doğum kilosu geçen ay 4600dü bu ay 5590kg 1 kilo almış 1 ay içerisinde iyi değil mi ki
Mom095 Sweett benim bebeğimde 3400 doğdu. Ama 4 günlükken 400 gr kilo kaybı yaşadık. Yani bi hafta boşa gitti gibi bişi oldu. 1 aylıkken 4600 geldi kilosu. Şimdi ne kadar oldu daha ölçtürmedim. Doktor gelişimi çok iyi dedi bize
Mom095 Sweett kilo alımı gayet iyi bence. Sen dert etme. Günlük en az 20 gr almalı bebek demişti doktorum. Eee maşallah senin bebişte gayet iyi almış 🤗
AnneOlmakCokGuzel Sweett canım bence persentil tablosundan takip et, sonuçta her bebeğin gelişimi farklı olur 😊