Merhabalar. Kızımda 4 aydır geçmeyen makat çatlağı var. 3 doktora götürdüm ve hala geçmiyor. Artık en son gittiğim doktor üniversiteye götürmemi söyledi çünkü bağırsaklarından da şüpheleniyor. Yaşayan var mı bana lütfen yardımcı olur musunuz? Gerçekten bittim tükendim evladımı kaka yaparken öyle ter içinde anne diye ağlarken görmek beni bitirdi 4 aydır. Her defasında poposu kanıyor. Üniversiteye gidince sanırım kolonoskopi yaparlar. Yaşayan var mı beni bilgilendirir misiniz? Morale çok ihtiyacım var 😔