Merhaba arkadaslar istanbul pendikde oturuyorum muhasebe mezunuym 3 yila yakin insan kaynakları bolumunde calistim daha sonra 5 ay on muhabeci olarak calistim ise yeni girmistim hamile kalinca cikardilar smdi tekrar calismak istiyorum belki vesile olursunuz😊