Merhaba hanımlar 1 yaşında bebeğim var emziriyorum . (Ve bu sıralar iştahsız devamlı emiyo ) Normalde adetim çok düzenli değildir ama en fazla bir iki gün oynar bu sefer 5 gün geçti . Prezervatifle korunuyoruz zaten eşim şehir dışındaydı iş için o yüzden bu ay 4-5 kere görüşmüşüzdür onda da patlak falan değildi kontrol ettik yani eminiz Ama yinede insan korkuyor 🥺 Memlekete geldim 1 hafta önce hava değişiminden olabilir mi ? Ya da 1 yaşında da olsa emzirme geciktirir mi? Benim gibi olup ta bitkisel çözüm ne tavsiye edersiniz test alamıyorum Köyde olduğum için içim içimi yiyor 🥺