TYE doktorlar 2 saate bir mutlaka emzirin derler çünkü sarılık olasılığı yüksek oluyor ve de kan şekerleri düşüyormuş ilk günler kızım uyanmak istemiyordu zorla uyandırıyordum 2 saat dolunca emziriyordum 15 günlük olduk şimdi en geç 2.5 saate bi kendisi acıkıyor uyanıyor bazen 1 saate bi uyanıyor yani ilk günler kendisi istemez hep uyumak ister uyuyor ya kıyamam uyusun dersen de vala 😂🙈hasta olur allah korusun yani o yüzden geceleri 2.5 saati geçtiğinde uyanmazsa kaldır emzir illahi gündüzleri de geçerli❣️