Gamzezzzz her bebek emeklemek zorunda degil. yani emeklemek oturma yurume gibi bir gelisim gostergesi degil kendinizi uzmeyin. ben hic emeklememisim direk siralayip sonrada yurumusum mesela. benim kizim 6 ay 26 gunluk.1 haftadir emekliyor ancak oturamiyor mesela. desteksiz oturamiyor destekli ben oturtugumda ise one dgru devriliyor. bebekleriniz emeklemeden direk yuruyebilir