Kızlar tam 1 ay önce laparoskopik safra kesesi ameliyatı geçirdim bir kaç gündür (yaklaşık 1,5 hafta) sıvı geliyordu dikkatimi çekmişti doktora sordum sorun olmadığını önemli bir durum değil dedi ve bugün de ameliyat yerinde ip kaldığını fark ettim çekince elime geldi (devamlı kaşınmasından dolayı fark ettim) sabah yine doktora sorayim dedim mesajımı gördü cevap vermedi aradım açmadı geri de dönmüyor
Acaba ben mi yanlış anladım diyeceğim ama elime aldığımda bildiğiniz ip gelsi ama bu kalan kısmı
