Hanne1910
2 ay 15 günlük bebeğim var doktorumuz önce ar mama önermişti ama oda bebeğimde kabizliga neden oldu sadece ilk ay anne sütü alabildi şimdi işte gaviscon infant verdi doktorumuz aranızda kullanan varmi acaba kaç ölçek mamaya koyup veriyorsunuz yada başka verme sekliniz varmi yardımcı olursaniz çok sevinirim