Arkadaslar kızım 50 günlük ilk doğduğu gün az bi miktar olmak dışında hiç mama vermedim ama nedense dün hiç sütüm olmadı gece ve kızım acıktığı için gene aynı ihtimali düşünerek bugün mama aldık ama annem similac diye bi mama almış. Daha önce hiç duymadım kullanan var mı iyi yada değil bilgi verebilicek. Çok kararsız kaldım. 🤦🏻♀️🤷🏻♀️