Pelvan Merhaba sevgili anneler bebeğim 23 aylık öglen uykusunu bırakmak istiyor suan 40 dkya yakındır yatıyor ama uyumamak için direniyor ama çok erken bırakması için çokta erken kalkmıyor 11 gibi uyanıyor ne yapsam 🤔
Annesirintugceuzun Pelvan Bence de çok erken . Sıcaktan veya 2 yaş sendromundan yapıyordur. Benim kızım da bazen direniyor öğlen uykusuna ama ben her gün uyku saatinde emzirip yatağına koyuyorum. Bir gün uyumuyorsa bir gün uyuyor mutlaka. 👌🤷🏻♀️
Ikicocukanasiyioldum Annesirintugceuzun 2 yaş sendromuna iştahsızlıkta dahil mi acaba benik 23 kızım da 23 aylik resmen ac yaşıyor
Annesirintugceuzun Ikicocukanasiyioldum Yeme ve uyku reddi oluyor diye biliyorum. 🤦🏻♀️ Biz henüz yemek konusunda yaşamadık ama olabilir Yani. 🤷🏻♀️
Ozgeb Çok geç uyanıyor eğer 11 gibi de uyuyorsa 12 saat ona yetiyordur. Uyumasını istiyorsanız güne biraz erken başlatın kendisi yorulup uyuyacaktır. Eğer hiç uyumak istemiyorsa yine de bir dinleme saati yapın uzanıp kitap okuyup falan.