Osgee01 Merhaba herkese .Bebeğim 6 aylık olacak sünnet yaptırmayı düşünüyorum ama koronadan dolayı ve küçük olduğu için kararsızım ne zaman yaptırmalıyım 2-7 yas arasi önerilmiyor ama tecrubelerinizden faydalanmak isterim
Keremtugra Osgee01 kucuk degilki yani kucukken daha iyi cabuk iyilesiyor ben 37 gunlukken yaptırdım suan 11 aylik iyiki yaptırmışim kafam rahat ilerisi icin
gezentianne Osgee01 6 ay biraz kritik canm dönmeye başladıgı için cok zor olutormus gece de kaç kez aglama yaşıyorlarmjs sünnet anında bacaklarından tutuldugu için korkuyormus ..en iyisi ilk 3 ay ama biz kaçırdık doktor pipisi de açık dedi 6 yaşa erteledm
Balkupummm Osgee01 7 aylik oglum doktor yapilmasi gerekiyor darlik var pipisinde dedi suan dis doneminde ve cok huysuz nasil olcak bilmiyorum cok kararsizim bende coronadan daha once yaptiramadim erteledim hep 🤷
Burcu35 Osgee01 70 günlüktü yaptırdık daha küçükken bile olabilirmiş. Sizinkinde yaptırmak istiyorsanız bi an önce yaptırın bence çünkü emekleme dönme yürüme süreçleri daha hareketli daha sıkıntılı bence
FtmYigitim Osgee01 5 bucuk aylikken yaptirdim ameliyatla birlikte oldu o yuzden genel anestezi aldı ilk 2 günümüz cok zor gecti ama sonrasi rahatti şükür