Merhaba kızlar. 2 yaşında ve 9 aylık oğlum var. 2 yaşında olanı yarım gün kreşe göndermek istiyorum. Çok az kelime söylüyor. TV ye maruz kaldı ister istemez kardeşi gelince. Özel bir kreşe göndercem. Babası götürecek, ben alcam. Servisi kullanmıcaz. Merak ettiğim; kreşe gidince çocuğumun dil gelişimi, sosyal gelişimi iyi yönde ilerledi diyen var mı? Şimdiden teşekkürler.