Ezgiiii yarasın inşallah ❤️ bana da ilk 15 gün mama takviyesi verdi. Simdi 17 gunluguz mamayi vermedim tüm gün saatte 1 emzirmeme rağmen arandi, mizmizlandi. Mamayi kesip kesmemekte kararsizim. Size dr ne kadar süre kullanin dedi acaba? Ya da sürekli kullanacaksiniz mi dedi?