Erken doğan bebek anneleri , bebeklerin gelişimi nasıl oluyor acaba ? Miadında doğan yaşıtlarını kilo boy olarak yakalayabiliyorlar mı yoksa hep geriden mi geliyor acaba ? 18 günlüğüz henüz merak ediyorum bu durumu yaşayan anneler tecrübelerini paylaşabilir mi 🙏