ElizLiya Kızlar bu mamayı kullanan var mi memnun musunuz? Kızım 3 aylik ve 4.800 gram aptamil kullanıyorum fakat kilo alımı hic yok bu mama kilo aldiriyor mu
Babyderin ElizLiya biz bu mamayı kullanıyoruz memnunum fakat ebeler size söylemedi mi 3. Aydan sonra kilo alımı ve gelişim yavaşlıyor eskisi gibi olmaz endişelenmeyin diye