Merhaba Anneler ☺️ Normalde HappyKids’i üyeliğim olmadan uzaktan takip eden biriydim sırf bebeğimin durumu hakkında soru sormak için şimdi aranıza bende katıldım ❤️ Sorum şöyle; benim 6 Nisan’da tam 4 aylık olacak kız bebeğim var ara sıra öksürüyor aklıma hemen Corona geliyor .acaba bebeklerdeki belirtileri nelerdir? Bı doktora bu konu hakkında danıştım ama bebeklerde ishalin corona belirtisi olabileceğini söyledi.kizim sadece anne sütü içiyor o yüzden kakası hep sıvı ilk bebeğim tecrübeli değilim ishalmi değilmi anlayamiyorum.tecrubeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var🎀