Arkadaşlar oğlum 18 günlük sadece anne sütü ile besleniyor. Her bezinde neredeyse kakası oluyor. Yani tam olmasa da lekesi kesin oluyor. Sürekli yapmaya çalışıyor ve kakasını yaptığı yer çok kızarık . Sudokrem kullanıyorum ama geçmiyor o kızarıklık. Islak mendil kullanıyorum ve havalandırmıyorum diye mi geçmiyor acaba ? Bilgisi olan , başına gelen yazarsa sevinirim.