Asli123 Merhaba! Güzel anneler bugün sağlık ocağından ebe aradı kızamık aşısı var bebegı getirin diye oğlum 9 aylık aşı takviminde 12. Ay diyor. Sizler kaçıncı ayda yaptırdınız ?
Annesirintugceuzun Asli123 12. Ayda yapılıyordu. 9. Aya çekildi o aşı vaka artışı nedeniyle diye biliyorum 🤷🏻♀️Bizim 12. Aya denk geldi tam. 👌