Mom263 Kizlar merhaba saglik ocagi bayram oncesi asi vurmuyoruz bebekle ilgili bi sıkıntı olursa aileleri zorlanmasin diye dedi. Ates huysuzluk vs. 2. Ay asimiz gecen carsambaydi bu carsambaya otelediler. Gec vurulmasinda bi sakinca olur mu 1 hafta kadar?
EsofmanliSevketHoca Mom263 Bir sakınca görse ertelemezlerdi bişey olmaz merak etme ateşini takip et aşıdan sonra ..
Mustafa_bebek Mom263 biz 2 hafta sonra vurdurduk bulundugumuz yer kücük ve 20 bebek toplayıp öyle açıyorlarmış aşıyı 20 ml aşı her bebege 1 ml vuruyoruz dediler doktorumuzada sorduk bi sakıncası olmadıgını söyledi cok sükür bi sıkıntı da yasamadık
Esarikayy Mom263 bir sorun olmaz. 2 aydan önce yapmıyorlar 1 gün bile eksik olsa. Ama 1 hafta 10 gün geçse de yapıyorlar. Bizimkide 1 hafta geç olmuştu bir sıkıntı olmadı