Eminayaz Kizlar bandaji ac kullanma kuru ve temiz tut dediler sadece siz nasil yaptnz ben bandaji ellemeye korkuyorum bile cikartmadan yapsam nolur
Esarikayy Eminayaz bana su geçirmez bandaj takmislardi eve gelir gelmez aldım duşumu. 4 gün sonra da çıkardılar hergun duşumu da alıyordum bı sıkıntı ağrı sızı olmadı hic
bizimgofret Ben cuma sezeyan oldum pazar günü eve geçince duş aldım. Açık dı benim yaram zaten. Sonra egilemedigim için eşime güzelce sildirip baticon sürdürdüm hiç sorun olmadı.
dilek1994 Eminayaz 3 gün olmul canım bandajla yap banyonu eczaneden de al bida ki banynu da onunla yap sonra çıkar at kuru tut bişeycik olmaz
TinkyWinky Eve gelir gelmez duş aldım , su geçirmez bant vardı .4 gün sonra bantı çıkardım duş aldığımda kuru tuttum,dikiş yok yapıştırma ☺️Kuru tutmak önemli .Bant çıkınca ben daha rahat etmiştim 👍
Eminayaz TinkyWinky bnm dikis yerim belim filan cok agriyor bilmem bana dikisini aldirma dediler kendi duser dediler demekki dikmisler
Hale-kd Eminayaz ben akşam 17:40’ta sezeryan oldum doktorum ertesi gün vizit için geldiğinde duş alabilirsin dedi. Hemen aldım daha hastanede 🙂 zaten yapıştırılan bant su geçirmez oluyor. Hem de ılık duş sütünüzün daha iyi gelmesine yardımcı oluyor. Bence hemen alın sizde çok rahatlayacaksınız