Pelo_00 Sinem2 azar azarda olsa içirmeye çalışın hiç içmezse doktorunuzla görüşün mama değişikliği yapar muhtemelen
Mucizeannesi Sinem2 alerji mamaları tadı kötü olduğu için içmiyorlar canım vanilya şurubu ve pekmez ile denedim ama yine içmedi hepsinin tadı aynıymış nerdeyse