Merve3420 Bu aralar bi mızmızlık var bizimkinde hep bi kucak istiyo bi ağlıyo evde odadan odaya dolaşıyoruz sizde durumlar nasıl
Sumeyyelan Merve3420 bizde öyleyiz canım oyun halısına koyarım 10 dk sonra beni kucağa alın ben bahçeye alıştırdım beni hep sabah akşam bahçeye çıkarın orada rahatlıyor
Esarikayy Merve3420 bizde de var aynı durum ama bizimki diş cikariyor ucu patlamış dişinin . Belki sizde de öyle bir durum vardır
Tortilla_ Merve3420 bizdede durum aynı hep kucak istemeye başladı. Bide beni etrafında görmeyince mızmızlanıyor artık iş yapamaz oldum. Otursa keşke diyorum. Gündüz uykularımız iyi değildi hepten 20 30 dk anca oluyor
Merve3420 Yasemin58 aynı şey bizde de öyle en fazla yarim saat uykumuz var gündüzde her sabah erkenden kalkar bide 5 6 gbi uyaniris
Merve3420 Sumeyyelan arabayla çıkarıcam akşam üzeri bakalim arabada duracak mı normalde hemen sıkılır arabada
Merve3420 Esarikayy bizim altta arkada iki tane damak yeri şişmiş beyaz onun da huysuzluğu var bizimde yakında öyle çıkar belki
Merve3420 Tortilla_ aynı benimde o şekilde uykular hep duzensizleati gece normal de uyuyodu 1 haftadir her saat basi kalkiyo gecede
Tortilla_ Merve3420 bizimde normalde 12 de mamasını içerdi sabaha karşı 4.30 gibi kalkardı bazen nadir de olsa 5 i bile bulurdu. 15 gündür 3.30 da kalkıyor ve 2 saati bulmadan uyanıyor devamlı
amineerva Nuurrr 3 ay 23 günlük aynı böyle aynı. Uyku sayısı çok azaldı gündüz on dk uyuyor uyanıyor bir türlü dalamıyor uykuya
Sumeyyelan Merve3420 sıkılan bi bebekse durmayabilir bazen yarım saat tek başına oynarsa sonrasında beni kucağına al güldür hep konuşuyorum onunla bahçeniz varsa seriyorum yer minderini üstünde oynuyor
Aryemus_3 Merve3420 Benimde 5 gündür aşırı huysuz 4.4 günlük sürekli ağlıyor mızmız kucak istiyor hep ataktan mı diş mi çıkarıyor bilmiyorum bugün aşımızı da olduk tam kafayı yerim heralde 🤪
Fatmabgoksel Aryemus_3 biz de bugün asimizi olduk onun da mi mizmizligi var bilmiyorum 😒 bizde 4 ay 4 günlüğüz
Merve3420 4 ay 1 günlük benm ki de atak sanirum canm. daha bizde yarın olcaz asi bakalim bn nasıl atlaticam merak ediyorum