yemekseverdiyetsevmez Bebeğm 2.5 aylkk 2 hafta önce emziği bıraktık son 1 haftadır çok ağlıyor uykuya geçmeye 20 dk kala hala emziği mi arıyordur sizinkiler ne zaman unuttu
esra0474 Merhaba. Benim bebeğim silikon uç ile birlikte onu da bıraktı. Emzik yerine beni kullanıyor 🤪 uykuya geçişte hep memede. Bilmiyorum be yapacağız. Almıyor yeniden. Sevgiler
yemekseverdiyetsevmez esra0474 maşallah ne güzel bizimli huysuz sürekli acaba emzik etkisi mi bilemedim ya sizin kendi mi bıraktı
esra0474 yemekseverdiyetsevmez benimki silikon ucu bıraktı ve aynı anda emziği de bıraktı. Onun İçin birşey yapmadım.