Merhaba güzel anneler kızım 17 aylık oldu ama hala bıngıldak kapanmadı doktora da gidemiyorum burdaki hastaneler pandemi hastanesi oldu ne yapcam bilemedim sağolsun doktorumuz artık aramalarımıza cevap vermiyor para almadığından sanırım bi akıl verin herkes şimdiye çoktan kapanması lazımdı diyor ben bilmiyordum 2 yaşa kadar diye biliyordum doktorumda bu konuda bişey dememişti 😟