Kızlar bebeğime annemle birlikte bakıyordum kucağa alıştı artık tekim ama aşırı fazla diğer odaya bişey almaya gitsem ağlıyor kapıyı açmaya gitsem elimi yıkamaya gitsem ağlıyor tuvalete zaten gidemiyorum uyanıkken yere koysam ağlıyor ya kucakta ya da oturarak oyun oynayacak mama sandalyesine koyup yemek hazırlasam durmuyor saat oniki oldu halen kahvaltı yapmadım uyanıkken hiç iş yapmıyorum beni geçtim artık onunda ek gıda dönemi ve onu aksatıyorum dün sadece biraz muz verdim ya ağlıyorum artık sinirden nasıl yapcam nasıl o oynarken ben iş yapcam bilmiyorum siz nasıl alırtırdınız