Mylifee52 maşallah 12de yatıp 11de kalkıyorsa bu konuda çok şanslısınız. Akşam 10-11 arası uyur, azı dişleri çıktığı için sık sık emmeye uyanır ve sabah 7de de tamamen uyanır. Gündüz uykusu yok, yarım saat uyuduğuna inanamaz hale geldik. Sinirlenmeye de başladı, üst baş çekiştiriyor sinirlenince. Sendromda mı bilmiyorum ama beni sendroma soktuğu kesin🤪😄