Arkadaşlar ben doğumdan sonra düzenli olarak 6 ay adet gördüm. Bu ay olmadım henüz 2 gün geçti test yaptım negatif çıktı bitkisel söktürücü falan içmeyi düşünüyorum da hala bi yanım şüphede kızımdayken geç döllenme olmuştu adet günümden 2 hafta sonra pozitif çıkmıştı. Normal düzensizlik mi bu acaba hiç adet düzensizliği yaşamamıştım o yüzden ne yapsam bilemedim.