Cigdemveminik ben bebeğim 6 aylıkken aldım sırf meraktan lansinohu keşke başta alsaymışım dedim.çünkü memeler terbiye olana kadar çok sütüm boşa gitti kıyafetlerim ıslanıyordu,birinden emzirip birinden biriktirebilirdim. Çalışırkende bir göğsümü sağma Makinesi , birini bununla yaptım sonuç aynıydı. Vakum yaptığı için güzel çekiyor. Birde sağma Makinesi ile süt bitti dediğim göğsüme bunu taktığımda yine süt çıkmasını sağlamıştı.