Merhaba hanımlar.🙋🏻♀️ 3 ay 6 günlük bebeğim var doğumdan sonra 1 kez adet oldum. Eşimle korunuyoruz. Fakat adetim 9 gün geçmesine rağmen halen hiçbirşey yok. Test yaptım oda negatif çıktı neden böyle oldu bilen var mi? Bide doğumun üstünden baya geçmesine rağmen halen ara ara, özellikle geceleri çat kemiğim ağrıyor. Sizce bi alakası var mıdır?