yldrm986 Hemanjiomluminik ben tatilde markette onu bulmuştum, şampuan bitti ben de Johnsons almıştım, memnun kaldım, saçında geçmeyen konak vardı onu geçirdi şaka gibi ☺️Mustela kullanıyorum fiyatı yüksek gerçekten,arada bunu da alırım
Cicismoms Hemanjiomluminik ben kullanıyorum canım 9ncesinde uni baby kullanıyordum bu hediye gelmişti bitsin uni baby alaçam memnun kalmadim
Supurgesizcadi Hemanjiomluminik ben tuzsuz sulfatsiz şampuan alıyorum trendyoldan ailece onu kullanıyoruz.hem fiyatı uygun hem içeriği temiz.
almilla Hemanjiomluminik ben doğumundan beri nivea kullanıyorum. Sabunu ,şampuanı, losyonu bebek yağı.. Çok memnunum
Kusannesi Hemanjiomluminik ben o markayı tüylü oğluma alıyorum 🐶 bebeğe uygun görmüyorum tüylü oglanı yıkıyorum onunla. Ogluma mustela yada bubchen kullanıyorum
Ada_Deniz Hemanjiomluminik yeşil anne şampunını doktorum önerdi mustela almıştım içeriği maalesef sanıldığı kadar iyi olmadığı kullanınca da anladım bebeğimin ensesinde hep kızarıklık oldu yeşil anne hem daha uygun hemde doğal temiz ecocert sertifikalı isterseniz bakın internette yoğun bir şampuan uzunda gidior