Askkos Benim kızım 4 buçuk aylık b 12 yüksük 1 haftadır idrar yolu enfeksiyonu var die ama doktor bugün b 12 yüksek seni yonlendiricez dedi çok korkuyorum internette hiç iyi şeyler yazmıyo 😔😔😰😥