6aylik olduk tadimlarimi yaptirdim hergun 1ogun tadini alsin hemde alerjik bi durum olurmu diye denedim cok şükür bi sorun yasamadim ama kaşık reddi yaşıyorum asla kaşıkla yemiyor ornegin kabagi püre haline getirince kaşıkla agzini acmiyor ama bineronuna koydugumda hepsini bitiriyor boyle sorun yasayipta aşan varmi nasil aştiniz yeterki yesin diye biberonuyla yedirmeye devammi etmeliyim